Saturday, 11 June 2011

Mendengar Petikan Cerpen

Saya ada rakaman audio petikan beberapa cerpen saya dalam bentuk fail Wave Sound (.wav). Hubungi saya melalui e-mel jika anda mahu mendapatkannya dan berminat mendengarnya.

Judul-judul cerpen yang petikan rakaman audionya ada pada masa kini adalah seperi berikut:


1. “Air” (1:27)


2. “Anda, Sebuah Kampung dan Sebuah Kisah” (1:41)


3. “Arkitek Keluarga” (1:54)


4. “Cat” (1:37)


5. “Cat2” (2:02)


6. “Diwali @ Maru Malarchi” (1:30)


7. “Fail Merah: Konspirasi Membunuh Sasterawan Pulau Cinta” (1:36)


8. “Kita Sudah Gagal, Raja” (1:36)


9. “Le Spectre de la Rose” (1:33)


Selepas mendengarnya, saya meminta bantuan, kerjasama dan budi baik anda mengirimkannya (memanjangkannya) pula kepada rakan-rakan yang mungkin berminat untuk mendengar petikan cerpen Bahasa Malaysia.


Untuk mendapatkan rakaman audio petikan cerpen-cerpen di atas, sila hubungi saya melalui e-mel uthayasb@yahoo.com.my dengan kadar segera.

No comments:

Post a Comment

Sila gunakan Bahasa Malaysia atau Bahasa Inggeris yang betul dari segi ejaan, tatabahasa, tanda baca, struktur ayat dan kesantunan berbahasa. Komen tanpa nama tidak akan dilayan. Komen yang tiada kaitan dengan topik tidak akan disiarkan. Pencemaran bahasa diharamkan!