11 Jun 2011

Mendengar Petikan Cerpen

Saya ada rakaman audio petikan beberapa cerpen saya dalam bentuk fail Wave Sound (.wav). Hubungi saya melalui e-mel jika anda mahu mendapatkannya dan berminat mendengarnya.

Judul-judul cerpen yang petikan rakaman audionya ada pada masa kini adalah seperi berikut:


1. “Air” (1:27)


2. “Anda, Sebuah Kampung dan Sebuah Kisah” (1:41)


3. “Arkitek Keluarga” (1:54)


4. “Cat” (1:37)


5. “Cat2” (2:02)


6. “Diwali @ Maru Malarchi” (1:30)


7. “Fail Merah: Konspirasi Membunuh Sasterawan Pulau Cinta” (1:36)


8. “Kita Sudah Gagal, Raja” (1:36)


9. “Le Spectre de la Rose” (1:33)


Selepas mendengarnya, saya meminta bantuan, kerjasama dan budi baik anda mengirimkannya (memanjangkannya) pula kepada rakan-rakan yang mungkin berminat untuk mendengar petikan cerpen Bahasa Malaysia.


Untuk mendapatkan rakaman audio petikan cerpen-cerpen di atas, sila hubungi saya melalui e-mel uthayasb@yahoo.com.my dengan kadar segera.