Tuesday, 19 May 2009

Apa Khabar, Ali?

Akhirnya, pada 13 Mei 2009, Ali mendapat tahu identiti diri saya; selepas menonton rancangan Malaysia Hari Ini, TV3, di mana saya diundang memperkatakan Rudra Avatara dan Kathakali.

Dia terus menghantar mesej kepada saya melalui sebuah rangkaian sosial; di mana kami berkenalan dahulu.

Saya pula membaca mesej berkenaan pada pagi 19 Mei 2009, lalu menghantar mesej ringkas kepada Ali: “Chak!”

Harapan saya, semoga Ali akan terus sudi berkawan dengan saya; seperti sebelum dia tahu siapa saya!

BACA MENGENAI ALI DI SINI – dan baca juga “komen” di bawah catatan berkenaan.

No comments:

Post a Comment

Sila gunakan Bahasa Malaysia atau Bahasa Inggeris yang betul dari segi ejaan, tatabahasa, tanda baca, struktur ayat dan kesantunan berbahasa. Komen tanpa nama tidak akan dilayan. Komen yang tiada kaitan dengan topik tidak akan disiarkan. Pencemaran bahasa diharamkan!