Wednesday, 2 July 2008

The Secret di KTAR

Pada pukul 6:15 petang, saya sudah berada di KTAR, Wisma MCA, Jalan Ampang. Saya terkejut apabila dimaklumkan oleh Haagen bahawa 54 orang telah mendaftar untuk menghadiri sesi Reading Club anjuran MCA di bawah program Pembelajaran Sepanjang Hayat.

Tentu sahaja saya menjadi lebih bersemangat untuk memperkatakan buku The Secret dalam sesi yang berlangsung dari pukul 7:00 malam hingga 9:00 malam dengan jumlah kehadiran 57 individu pelbagai lapisan, umur, kaum, agama, pendidikan dan pekerjaan.

Apatah lagi kerana para hadirin telah sama ada membaca buku The Secret atau menonton versi DVD. Maka, kami dapat berbincang dan berkongsi pandangan/pengalaman mengenai kandungan buku itu serta pengalaman peribadi berhubung panduan yang terdapat dalam The Secret.
.
Suatu sesi Reading Club yang memang cukup membanggakan!

No comments:

Post a Comment

Sila gunakan Bahasa Malaysia atau Bahasa Inggeris yang betul dari segi ejaan, tatabahasa, tanda baca, struktur ayat dan kesantunan berbahasa. Komen tanpa nama tidak akan dilayan. Komen yang tiada kaitan dengan topik tidak akan disiarkan. Pencemaran bahasa diharamkan!