Friday, 7 August 2009

Menempah Buku-buku dari Kubur

Saya percaya bahawa saya akan menerima stok buku Siru Kambam (1997), Surat dari Madras (1999), Orang Dimensi (1994), dan Hanuman: Potret Diri (1996) dalam masa terdekat.

Sila KLIK DI SINI untuk sedikit maklumat mengenai buku-buku berkenaan yang saya sifatkan sebagai “bangkit semula dari kubur”.

Jom bergaya dengan buku!

Ada sesiapa yang mahu membuat pesanan buku-buku berkenaan sebelum kehabisan stok secara hakiki?

Harga istimewa yang saya tawarkan adalah RM20.00 sahaja bagi pakej keempat-empat buku sekali gus bagi 50 pembeli terawal.

Harga buku, jika mahu dibeli secara individu adalah seperti berikut:

Siru Kambam sahaja – RM10.00
Surat dari Madras sahaja – RM10.00
Orang Dimensi sahaja – RM3.00
Hanuman: Potret Diri sahaja – RM3.00

(Harga tawaran ini tidak termasuk kos penghantaran melalui pos. Jika mahu buku dikirim melalui pos, sila tambah RM1.00 bagi setiap sebuah buku.)

Untuk makluman, kesemua karya yang termuat dalam buku-buku berkenaan adalah karya asli dalam Bahasa Malaysia.

Harga istimewa yang saya tawarkan adalah khusus bagi sesiapa yang membuat pesanan terus daripada saya.

Buku-buku berkenaan juga sudah tiada dalam pasaran. Itulah juga sebabnya stok berkenaan perlu “dibangkitkan dari kubur”.

Untuk membuat pesanan, SILA KIRIM E-MEL ke uthayasb@yahoo.com.my dan saya akan berikan nombor akaun bank. AKAN TETAPI, wang hanya perlu dimasukkan apabila diminta berbuat demikian – iaitu selepas saya menerima stok buku-buku berkenaan.

No comments:

Post a Comment

Sila gunakan Bahasa Malaysia atau Bahasa Inggeris yang betul dari segi ejaan, tatabahasa, tanda baca, struktur ayat dan kesantunan berbahasa. Komen tanpa nama tidak akan dilayan. Komen yang tiada kaitan dengan topik tidak akan disiarkan. Pencemaran bahasa diharamkan!