5 Aug 2009

Buku-buku yang Bangkit Semula dari Kubur!

Tidak lama lagi, saya kemungkinan besar akan berpeluang membeli 80 naskhah Orang Dimensi, 209 naskhah Siru Kambam, 106 naskhah Surat dari Madras dan 250 naskhah Hanuman: Potret Diri daripada pihak tertentu dengan harga murah.

Saya bercadang untuk menyimpan 80 naskhah Orang Dimensi, 100 naskhah Siru Kambam, 100 naskhah Surat dari Madras dan 100 naskhah Hanuman: Potret Diri sebagai stok untuk dihadiahkan kepada cucu-cicit.

Baki 109 naskhah Siru Kambam, 6 naskhah Surat dari Madras (yang menang Hadiah Sastera Perdana Malaysia 1998/99) dan 150 naskhah Hanuman: Potret Diri (yang pernah dipentaskan sebagai teater di Johor pada Julai 2005) akan saya jual kepada sesiapa yang berminat.
.
Mana-mana individu yang berminat untuk membeli buku-buku berkenaan dengan “harga dari kubur” bolehlah segera membuat tempahan. Ingat: Stok adalah terhad. Maka, yang dahulu didahulukan.
.
Maklumat lanjut akan saya catatkan di blog ini selepas “menilai keadaan fizikal saki-baki stok” dan membuat tempahan untuk membeli saki-baki itu secara tunai daripada pihak berkenaan.