Friday, 25 July 2008

Raptai Perasmian Pesta Buku Selangor

Saya tiba di Kompleks PKNS Shah Alam sejurus sebelum 10:00 pagi untuk raptai majlis perasmian Pesta Buku Selangor yang akan berlangsung pukul 12:00 tengah hari esok.
.
Saya memainkan peranan pengacara majlis dan saya sudah menyiapkan teks pengacaraan. Bagaimanapun, berlaku sedikit tokok-tambah dan rombakan yang memang sudah saya jangkakan.
.
Rampai tidak mengambil masa yang lama. Sempat saya diwawancara secara ringkas oleh wartawan Sinar Harian bagi ruangan "Personaliti".
.
Saya berikan sedikit maklumat sahaja; kerana kebanyakan maklumat mengenai diri saya, kavyan dan Rudra Avatara sudah diperolehnya dari laman sesawang.

No comments:

Post a Comment

Sila gunakan Bahasa Malaysia atau Bahasa Inggeris yang betul dari segi ejaan, tatabahasa, tanda baca, struktur ayat dan kesantunan berbahasa. Komen tanpa nama tidak akan dilayan. Komen yang tiada kaitan dengan topik tidak akan disiarkan. Pencemaran bahasa diharamkan!