11 Nov 2017

Bantu Bayar Kos Cetak


Buku Ikan Patin dan Beruang Besar sudah siap dicetak dan stok sampai kepada saya pada 13 November 2017. (Naskhah contoh diterima pada 11 November 2017.)

Kini, saya perlu memikirkan cara membayar kos mencetak 1,000 naskhah buku berkenaan.

(Jumlah tempahan awal tidaklah terlalu memberangsangkan. Lihat – Penyumbang Modal Sosial.)


Maka, saya memutuskan untuk menawarkan buku ini pada harga istimewa – cukup sekadar mampu menampung sebahagian kos mencetak buku.

4 naskhah + PosLaju (Malaysia sahaja) = RM50

Untuk pembelian pada jumlah 1 atau 10 naskhah  -- LIHAT DI SINI.

Sila hubungi saya sebelum 30 November 2017 jika anda sedia membeli buku ini untuk membantu saya – selain berpeluang memiliki buku bermutu yang sesuai dihadiahkan kepada kanak-kanak.


Anda juga mungkin berminat untuk membeli - Malaiur Manikam - Mandala Bicara - Rudra Avatara -- LIHAT DI SINI. Jaminan Bahan Bacaan Bermutu!