27 Apr 2015

Pengedar Buku Pulau Pendatang

Diperlukan pengedar dan penjual kumpulan faksyen Pulau Pendatang (2015) di seluruh Malaysia.

Peluang menjadi pengedar kecil-kecilan ini terbuka kepada rakan-rakan yang meminati buku dan mahu mendapatkan pulangan menarik dengan menjual buku terbaharu saya.

Harga pasaran Pulau Pendatang adalah RM30.00 senaskhah tetapi pengedar diberikan diskaun hebat dan lumayan yang amat menguntungkan.

Pengedar perlu bersetuju untuk mengedarkan/menjual minimum 10 naskhah buku Pulau Pendatang.

Buku (minimum 10 naskhah) akan dihantar kepada pengedar menggunakan PosLaju (kos ditanggung oleh saya; walaupun kos PosLaju sudah naik mulai 1 April 2015).

Pengedar diberikan masa tiga bulan untuk membuat bayaran kepada saya (selepas ditolak diskaun). Bayaran boleh dibuat menerusi deposit bank (Maybank atau CIMB).

Maknanya, pengedar tidak perlu mengeluarkan sebarang kos. Pengedar akan mendapat untung bersih yang agak lumayan.

Jika anda merasakan anda mampu menjual 10 naskhah buku Pulau Pendatang dalam masa tiga bulan, sila hubungi saya menerusi e-mel uthayasb@yahoo.com.my atau mesej Facebook untuk menjadi pengedar.

Tawaran ini sah sehingga 31 Mei 2015 sahaja. Tarikh akhir pengedar membuat bayaran kepada saya adalah 31 Ogos 2015.