30 Jul 2008

Temuduga B41

Awal pagi, saya ke Putrajaya bagi temuduga jawatan kontrak Penerbit Rancangan B41. Kedua-dua penemuduga dan saya lebih banyak berbual dan berbincang; bukan temuduga konvensional.
.
Saya memaklumkan secara terus-terang kepada penemuduga bahawa saya telah memohon jawatan B41 pada Disember 2007 dan tidak mendapat sebarang maklum balas sejak itu.
.
Maklumat berkaitan bolehlah dibaca di sini.
.
Maka, kata saya kepada penemuduga, saya sudah pun menerima tawaran kerja di Radio24 dan akan memulakan khidmat di sana pada 1 Ogos 2008.
.
Selesai temuduga, saya ke RTM untuk minum di kantin bersama-sama rakan-rakan. Saya menceritakan apa yang berlaku semasa temuduga.
.
Kemudian, saya ke Bahagian Pinjaman, Perpustakaan Negara Malaysia (PNM) untuk bertemu Puan Sofia dan Puan Shahliza bagi perbincangan aktiviti kerjasama Kavyan dan PNM.
.
Aktiviti-aktiviti berkenaan akan dimulakan segera; apatah lagi tempat kerja baru saya di Wisma Bernama hanyalah di sebelah PNM!
.
Saya juga ke Radio24 untuk berkenal-kenalan dengan rakan-rakan baru. Mereka ternyata amat mengalu-alukan penyertaan saya dalam keluarga Radio24. Mereka juga ternyata menyedari potensi saya di Radio24.