31 Jul 2008

Surat Kepada Pengarah BES

Tuan Pengarah
Berita Ehwal Semasa
Jabatan Penyiaran Malaysia
Kuala Lumpur

31 Julai 2008


Tuan,

Kerja Sepenuh Masa Sebagai Penyunting Berita di Radio24


Surat saya yang terdahulu adalah berkaitan.

2. Dimaklumkan bahawa saya sudah menerima tawaran kerja sepenuh masa sebagai Penyunting Berita di Radio24 dan akan memulakan kerja di sana pada tarikh 1 Ogos 2008.

3. Sekiranya khidmat saya masih diperlukan di RTM, saya masih boleh menjadi Penyampai Akhbar Hari Ini secara piecemeal seperti sekarang.

4. Sekiranya diperlukan juga, saya masih boleh menjadi Penyampai Berita Bahasa Malaysia secara piecemeal seperti sekarang.

5. Pada kesempatan ini, saya merakamkan ucapan jutaan terima kasih kepada Tuan Pengarah BES atas segala kepercayaan, sokongan, peluang dan ruang yang diberikan kepada saya selama ini.

Sekian. Terima kasih.


s.k.:
i) Pengawal Berita TV
ii) Ketua Unit Penerbitan Berita TV
iii) Ketua Pemberita TV (Akhbar Hari Ini)