Wednesday, 13 January 2010

Bahan Arkib

Pada 29 Ogos 2009, saya pernah menulis di blog saya dan juga di The Malaysian Insider mengenai kemungkinan Kavyan “hilang” pada 26 Oktober 2009. [Sila KLIK DI SINI untuk membaca mengenainya.]
.

Bagaimanapun, pada 11 Januari 2010, semasa sedang melepak di RTM sambil melayari internet bagi mencari semula bahan-bahan bagi “Arkib” berkaitan Kavyan dan tulisan saya, tanpa disangka, saya menemui semula begitu banyak bahan dari GeoCities yang kini tersimpan di tempat lain!

.

Pasti sahaja ini merupakan berita gembira bagi saya kerana saya tidak sempat “menyelamatkan” bahan-bahan berkenaan dari GeoCities sebelum 26 Oktober 2009.

.

Saya akan “memindahkan” bahan-bahan ini sedikit demi sedikit ke “Arkib” sebagai bahan dokumentasi. Bahan-bahan berkenaan boleh diakses dari semasa ke semasa menerusi tulisan yang disiarkan di Blog Kavyan dan Blog UthayaSB.

No comments:

Post a Comment

Sila gunakan Bahasa Malaysia atau Bahasa Inggeris yang betul dari segi ejaan, tatabahasa, tanda baca, struktur ayat dan kesantunan berbahasa. Komen tanpa nama tidak akan dilayan. Komen yang tiada kaitan dengan topik tidak akan disiarkan. Pencemaran bahasa diharamkan!