Sunday, 15 June 2008

Selamat Hari Bapa!

Pada 10 Jun, ramai yang mengirim SMS, e-mel serta mesej melalui Tagged, Friendster dan Facebook untuk mengucapkan "Selamat Hari Jadi" kepada saya.

Kebanyakan mesej/ucapan itu saya balas dengan ucapan terima kasih; sambil menambah bahawa saya lebih suka/gembira menyambut Hari Bapa.

Tahun ini, sambutan Hari Bapa pada 15 Jun - hari Ahad ketiga.

Sesungguhnya, bagi saya, kewujudan saya sebagai Acha (bapa) jauh lebih bermakna daripada tarikh kelahiran saya.

Jadi, sempena Hari Bapa, saya mengucapkan terima kasih kepada anak-anak saya yang memberikan status Acha kepada saya!

No comments:

Post a Comment

Sila gunakan Bahasa Malaysia atau Bahasa Inggeris yang betul dari segi ejaan, tatabahasa, tanda baca, struktur ayat dan kesantunan berbahasa. Komen tanpa nama tidak akan dilayan. Komen yang tiada kaitan dengan topik tidak akan disiarkan. Pencemaran bahasa diharamkan!