Monday, 19 April 2010

Makalah yang Berterbangan di Ruang Siber

Ruang siber ternyata tiada sempadan dan menyimpan pelbagai “bahan arkib” yang tidak disangka boleh ditemui semula.
.

Mujurlah pelbagai makalah saya turut dimuat naik ke ruang siber sejak 2001. Pada mulanya, saya menggunakan lama sesawang Geocities yang sudah “tiada” sejak 26 Oktober 2009.

.

Namun, mujurlah, rupa-rupanya pelbagai bahan yang saya muat naik itu sebenarnya masih “berterbangan” di ruang siber.

.

Semasa mencari bahan-bahan lama, saya turut menemui sebuah makalah lama yang saya sendiri terlupa mengenai kewujudannya!

.

Makalah bertajuk “Budaya Tradisional dan Kelainan Generasi Muda” saya tulis atas permintaan untuk siaran akhbar Kosmo! Dan disiarkan pada 8 September 2004.

.

Sila KLIK DI SINI untuk membaca makalah berkenaan.

No comments:

Post a Comment

Sila gunakan Bahasa Malaysia atau Bahasa Inggeris yang betul dari segi ejaan, tatabahasa, tanda baca, struktur ayat dan kesantunan berbahasa. Komen tanpa nama tidak akan dilayan. Komen yang tiada kaitan dengan topik tidak akan disiarkan. Pencemaran bahasa diharamkan!