19 Apr 2010

Makalah yang Berterbangan di Ruang Siber

Ruang siber ternyata tiada sempadan dan menyimpan pelbagai “bahan arkib” yang tidak disangka boleh ditemui semula.
.

Mujurlah pelbagai makalah saya turut dimuat naik ke ruang siber sejak 2001. Pada mulanya, saya menggunakan lama sesawang Geocities yang sudah “tiada” sejak 26 Oktober 2009.

.

Namun, mujurlah, rupa-rupanya pelbagai bahan yang saya muat naik itu sebenarnya masih “berterbangan” di ruang siber.

.

Semasa mencari bahan-bahan lama, saya turut menemui sebuah makalah lama yang saya sendiri terlupa mengenai kewujudannya!

.

Makalah bertajuk “Budaya Tradisional dan Kelainan Generasi Muda” saya tulis atas permintaan untuk siaran akhbar Kosmo! Dan disiarkan pada 8 September 2004.

.

Sila KLIK DI SINI untuk membaca makalah berkenaan.