12 Sept 2009

Stok Akhir Buku-buku dari Kubur

Pada 11 September 2009, saya menerima stok akhir “Buku-buku dari Kubur” yang pernah saya ceritakan sebelum ini.

(Untuk membasahkan ingatan – atau jika saudara belum tahu – sila KLIK DI SINI untuk membaca mengenainya.)

Di samping mengucapkan terima kasih kepada setiap individu yang memberi sokongan moral dengan membeli buku-buku berkenaan daripada saya melalui pos, ingin juga saya nyatakan bahawa tawaran harga istimewa – “Harga dari Kubur” – hanya sah sehingga 28 September 2009.

Selepas tarikh itu, sekiranya masih ada stok, maka akan dijual dengan harga biasa yang tentunya lebih tinggi daripada “Harga dari Kubur”.

Harga tawaran sehingga 28 September 2009 adalah RM20.00 bagi pakej 4 buku berikut (TIDAK termasuk kos penghantaran melalui pos):

1) Orang Dimensi (1994, Kumpulan Cerpen Bahasa Malaysia)
2) Hanuman: Potret Diri (1996, Novel Parodi Retorik Bahasa Malaysia)
3) Siru Kambam (Cetakan Kedua 1997, Kumpulan Cerpen Bahasa Malaysia)
4) Surat Dari Madras (1999, Kumpulan Cerpen Bahasa Malaysia yang menang Hadiah Sastera Perdana Malaysia 1998/99)

Sekiranya buku perlu dikirim melalui pos ke mana-mana destinasi di Malaysia, sila tambah RM5.00 menjadikan jumlah keseluruhan RM20.00 + RM5.00 = RM25.00 sahaja.

Sekiranya saudara berminat membeli “Buku-buku dari Kubur” dengan “Harga dari Kubur”, sila hubungi saya melalui e-mel uthayasb@yahoo.com.my SEBELUM 28 September 2009 supaya saya boleh memberikan nombor akaun CIMB Bank Berhad dan menerangkan langkah seterusnya.

(Maaf, SMS akan dibaca tetapi tidak akan dijawab. Dan maaf, tawaran “Harga dari Kubur” berakhir pada 28 September 2009.)

Pembelian secara tunai juga boleh dilakukan dengan berjumpa terus dengan saya. Bagi pembelian secara tunai, harga adalah RM20.00 sahaja kerana tidak melibatkan kos penghantaran melalui pos.

Untuk pembelian tunai secara terus, sila hubungi saya melalui e-mel uthayasb@yahoo.com.my atau talian 012-3368142 untuk mengatur pertemuan di tempat-tempat terpilih di sekitar Kuala Lumpur, Petaling Jaya, Shah Alam, Subang Jaya dan Shah Alam.

(Maaf, SMS akan dibaca tetapi tidak akan dijawab. Dan maaf, tawaran “Harga dari Kubur” bagi pembelian secara tunai juga berakhir pada 28 September 2009.)

Saya terpaksa meletakkan pelbagai syarat dan panduan yang “melecehkan” – tetapi sebenarnya amat mudah dan memudahkan – kerana saya, seperti biasa, sedang menguruskan 1008 perkara pada masa yang sama.

Dan, oh ya, saya juga tidak memiliki daya ingatan yang baik – seperti yang ada saya ceritakan dalam salah sebuah “Buku-buku dari Kubur”.