19 Jun 2008

Bertemu Pencetak

Saya bertemu pencetak yang menguruskan kumpulan cerpen Rudra Avatara untuk kami bincangkan kulit buku serta kualiti kertas yang akan digunakan.

Sebagai seorang individu yang berpengalaman dalam bidang percetakan, beliau memberikan panduan dan nasihat mengenai kualiti kulit dan kertas buku yang bakal digunakan.

Beliau juga bersedia membuat beberapa versi kulit depan buku berdasarkan konsep dan draf yang saya kemukakan. Kemudian, bolehlah saya memilih yang terbaik dan paling sesuai.

Harus saya katakan bahawa saya amat berpuas hati dengan komitmen, tahap profesionalisme dan mutu kerja yang diberikan oleh pencetak berkenaan.

Saya tidak akan teragak-agak untuk mencadangkan beliau kepada sesiapa yang berminat atau bercadang mencetak sebarang bentuk bahan bercetak.