22 Nov 2021

Kunjungan ke Taiping (1-3 Disember 2021)

Saya merancang untuk berada di Taiping, Perak pada 1 – 3 Disember 2021

[Tonton: video khas tentang Taiping]

Tentu sahaja saya mahu bertemu seramai mungkin rakan-rakan dan kenalan di sana dalam masa yang agak terhad.

Sepertimana dilakukan semasa kunjungan pada Januari 2021, saya lebih suka mengatur jadual supaya segala urusan lebih teratur dan lancar.

Pada masa sama, saya mahu memastikan saya mampu memberi tumpuan penuh kepada rakan yang sudah membuat janji temu.

Jadual adalah seperti berikut dan akan dikemas kini apabila ada perkembangan:

1 Disember 2021

(Rabu)

Janji Temu

Catatan

10 pagi

 Murugan

 Brunch

12 tengah hari

 Taman Tasik


2 petang

Rehat

 

4 petang

 Jalan-jalan

+ Minum petang

6 petang

 Rehat

 

7 malam

Shuresh 

+ Makan malam

10 malam

(Penulisan)

Tiada pertemuan

 

2 Disember 2021

(Khamis)

Janji Temu

Catatan

8 pagi

 Tangaprabu

+ Sarapan

10 pagi

 Cari bahan

 (Hujan)

12 tengah hari

 Jejak Warisan

+ Makan tengah hari

2 petang

 Yeap

 

4 petang

Jegavani 

+ Minum petang

6 petang

 Rehat

 

7 malam

 Kamunting

+ Makan malam

10 malam

(Penulisan)

Tiada pertemuan

 

3 Disember 2021

(Jumaat)

Janji Temu

Catatan

8 pagi

 Aulong

+ Sarapan

10 pagi

Surendran

 

12 tengah hari

Bincang Projek Komuniti Kavyan 

+ Makan tengah hari


 

 

1 tengah hari

(Pulang ke Shah Alam)

Tiada pertemuan

Rakan-rakan di sekitar Taiping yang berkelapangan dan sudi meluangkan masa bertemu saya, sila hubungi saya menerusi WhatsApp 011-11411952 selewat-lewatnya pada 30 November 2021 (6:00 petang).

Konsep “siapa cepat, dia dapat” (first come, first served) akan digunakan untuk berlaku adil.

Nota: Maklumkan juga jika mahu membeli buku [senarai di sini] supaya saya boleh bawa.